16 kwietnia 2014

Liebster Award #2

Przepraszam, że tak późno dodaję, ale dziewczyny... Mam lekkie załamanie. Abigail, sorry, że tak późno, ale dopiero, gdy sprawdzałam czy odpowiedziałaś zobaczyłam, że również mnie nominowałaś. Nawet nie wiesz jak mnie zaskoczyłaś! Musiałam dwa razy wejść w link, by sprawdzić czy to prawda :D
Kolejne nominacje, za które cholernie wam dziękuję ;)


Zostałam nominowana przez Elfik Book z < KLIK > . Dziękuję Ci, Kochana :*

Pytania od niej:
1. Jaką porę dnia najbardziej lubisz?
2. Lubisz, gdy pada deszcz?
3. Jaki kwiat najbardziej lubisz?
4. Wolisz morze, czy góry?
5. Miałaś kiedyś patyczaka?
6. Jakie książki najbardziej lubisz? Czy w ogóle lubisz czytać?
7. Ile lat miałaś, gdy zaczęłaś pisać?
8. Czym jest dla ciebie Twój blog?
9. Masz stronę na facebook'u? Jeśli tak to jaką?
10. Twoja ulubiona piosenka?
11. Na jaki film najchętniej byś poszła?

Moje odpowiedzi:
1. Chyba noc. Mogę wtedy wszystko przemyśleć. W spokoju sobie popłakać czy pomarzyć, o czymś co nigdy się nie zdarzy...
2. A to zależy. Czasami lubię wtedy wybiec na dwór i się rozryczeć, by nie było widać moich łez. Czasami wydaje mi się, że to niebo płacze ze mną, ale też często nie znoszę deszczu, bo niszczy mi plany.
3. Uwielbiam róże i niezapominajki, poza tym zapach lawendy.
4. Wyjeżdżam zawsze na kolonie albo nad morze albo w góry. Nie umiem chyba wybrać, ale góry lubię za to, że mogę się jakoś wyżyć na sobie i nie myśleć tyle ;)
5. Nie, nigdy. Może kiedyś sobie skombinuję kilka patyków i posklejam, dorobię oczy i wsadzę do akwarium. Może wtedy ktoś będzie wysłuchiwał mojego nieustannego ględzenia :D
6. Kocham czytać, a najbardziej fantastykę, w której musi być jakaś zagadka. Coś z kryminałem, bo wtedy przez całe dnie i noce się zastanawiam o co chodzi, często mi się to śni. Wchodzę w ten świat i przeżywam wszystko razem z bohaterami.
7. Od zawsze lubiłam pisać, język polski, to mój ulubiony przedmiot. Pisać zaczęłam, chyba, gdy miałam 10 lat. Były to oczywiście jakieś nie składne zdanie, ale teraz też nie jest lepiej ;)
8. Jest oderwaniem od rzeczywistości. Czymś co kocham i z czym nigdy nie byłabym w stanie się rozstać. Dlatego właśnie nie mam zamiaru zawiesić bloga, nawet jeśli musiałabym pisać z przymusu. Zbyt mocno zależy mi na czytelnikach i na dokończeniu tej opowieści <3
9. Mam, związaną z Harrym, ale wątpię by kogoś ciekawiła ;p
10. Oj chyba nie mam ulubionej. Jest ich tak dużo, że nigdy nie wiem, od której zacząć słuchanie :D
11. Teraz? Na pewno na "Kosogłosa" :*


Zostałam nominowana przez Abigail z < KLIK > . Dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję :*

Pytania od niej:
1.  Pytanie, które gnębi mnie odkąd skończyłam czytać Anię z Zielonego Wzgórza: Wolałbyś być bosko pięknym, oszałamiająco mądrym czy anielsko dobrym?
2. Do jakiego domu być należał w Hogwarcie i dlaczego?
3. Czy oglądasz jakieś seriale?
4. Jaki masz kolor włosów?
5. Co jest dla ciebie najważniejsze w dobrej książce?
6. Jaką cechę człowieka najbardziej cenisz?
7. Ulubiony film?
8. Ulubione danie?
9. Ulubione imię?
10. Z jakim bohaterem książki się utożsamiasz?

Moje odpowiedzi:
1. Anielsko dobrym. Mądra jestem, nie zabijam nikogo, gdy na mnie spojrzy -jestem przeciętną dziewczyną, szkoda, że strasznie wredną... Obiecuję, że się poprawię, tylko nie bij!
2. Slytherin. Dlaczego? Jestem często wredna i sprytna. Jeśli ktoś mi coś zrobi, to pamiętam o tym, choć wybaczam. No bo jak? Ktoś mnie obgaduje, wyzywa czy kłamie na mój temat, to mam tak po prostu o tym zapomnieć? O nie, nie, nie. Lubię czasami się mścić, ale nie tak, że zrobię to samo. Ja to zrobię, tak by zabolało bardziej niż mnie... Ale to nie tyczy się blogsfery, no może gdyby ktoś zaczął plagiatować mojego bloga.
3. Oczywiście! Uwielbiam The Vampire Diaries, Doctor Who, Super Natural, Glee, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Teen Wolf i tak dalej... <3
4. Ciemny blond ( uważa moja przyjaciółka), jasna szatynka (uważam ja). Zawsze się wtedy kłócimy, tak dla żartu. "-Blondynki... - mruknęłam z rozbawieniem. -Ty też jesteś blondynką! -warknęła oburzona Szop. -Wcale nie!" :D
5. By nie była sztuczna, no wiesz... Uczucia bohaterów, zabawne dialogi, ale również wiele takich, które uczą. Uwielbiam, gdy w książkach są wątki "z Sherlocka wzięte". Ale uczucia są chyba jednymi z najważniejszych w książkach, bo ja zawsze przeżywam, to co bohaterowie! Nie lubię jednak, gdy w book jest za mało wypowiedzi postaci, bo wtedy robi się dla mnie nudna :)
6. Zdecydowanie szczerość.
7. Aktualnie "Kamienie na szaniec" i wątpię by szybko się, to zmieniło ;p
8. Walić zasady, ja kocham lody :D 
9. Damskie czy męskie? A walnę obydwa! Caroline i Blaise (co z tego, że nie z książki i serialu :)
10. Taki Draco, bojący się komuś zaufać i chowający głęboko w sobie uczucia. Chyba zaczęło się nieświadomie xD


Zostałam nominowana przez Lily Lilelith z < KLIK > . Dziękuję Ci bardzo :*

Pytania od niej:
1. Dlaczego taka nazwa?
2. Jakie uczucia wywołują u Ciebie komentarze? Dlaczego?
3. Jaka jest Twoja ulubiona kreskówka?
4. Jaką nazwę nasi Twoja ulubiona książka?
5. Jak często piszesz?
6. Czy lubisz rysować? Co?
7. Czy masz swój ulubiony blog, na który wchodzisz regularnie?
8. W jaką grę lubisz najbardziej grać?
9. Czy lubisz jamniki?
10. Do jakiego świata chciałbyś się przenieść? Może być zarówno z książki lub filmu jak z wyobraźni.
11. Czy masz prawdziwego przyjaciela?

Moje odpowiedzi:
1. Uwielbiam ten cytat i jest dla mnie w jakimś stopniu ważny. :)
2. Czuję szczęście i dumę, bo osiągnęłam coś przez moje bazgroły i niewyparzoną wyobraźnię :D
3. Zawsze uwielbiałam Toma i Jerry'ego ^^
4. Harry Potter. Wiem to oklepane, ale naprawdę kocham tą serię. 
5. Praktycznie codziennie. Nie ważne czy miniaturka czy rozdział. Może nawet jakieś wiersze i piosenki ;)
6. Bardzo lubię. Co? Oj, dużo tego! Próbuję teraz Anime, ale za cholerę mi nie wychodzi :D
7. Ulubiony? Nie mam ulubionego, bo wszystkie, które czytam są dla mnie bardzo ważne. Nawet jeśli czasami nie komentuję, to wiedzcie, że naprawdę uwielbiam czytać to co piszecie. Komentarze piszę dziwne, nienormalne i krótkie, ale wyrażają mnie i jestem z tego dumna. Obiecuję na mój honor i wolność - Zgredka, że skomentuję wszystko, ale dajcie mi trochę czasu. Zależy mi na waszych blogach, przeżywam wszystko z bohaterami, ale nie mam dużo czasu, choć często czytam wasze rozdziały po nocach... <3
8. Uwielbiam puzzle :D Nie wiem czemu, ale dużo osób ich nie lubi i nie mam z kim się po ścigać ;c
9. Kiedy o nich myślę przypomina mi się mój tragicznie rozjechany pies, ale uwielbiam jamniki ;)
10. Może Mistic Falls. Hym... Fajnie by było też zamieszkać w Hogsmade ;)
11. Mam, ale nie wiem czy ona bierze to tak na poważnie jak ja...


Nominuję:
Lumossy z (Im)possible
Salvio Hexia z Zakochani Huncwoci
Elfik Book z Szkoła Światła i Mocy im. Astrid Lilo
Adrianna Wołtosz z Gdy rodzi się nowa miłość...
Mii You Kii z Tylko ty sprawiasz, że się uśmiecham...
Makowa Pani z Aby upolować jelenia, trzeba go najpierw ujrzeć.
Paulla K z Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości. - William Shakespeare
alokin999 z Dramione - miłość przez głupotę
Abigail z "Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostanie"
Lu mi. z Obliviate
Eveneth Black z Nic nigdy nie dzieje się przypadkiem...

Pytania do was:
1. Dlaczego właśnie o tym piszesz bloga?
2. Ulubiony rozdział na Twoim blogu?
3. Czy masz zwierzę? Jeśli tak, to za co je najbardziej lubisz?
4. Ulubiony sport?
5. Co inspiruje Cię do pisania?
6. Jak to się stało, że polubiłaś HP?
7. Za co lubisz mojego bloga? (no przepraszam! musiałam o to zapytać :D)
8. Czy uważasz, że muzyka pomaga w pisaniu? Dlaczego?
9. Za co mnie lubisz? Jeśli lubisz xD
10. Jaką nazwę nosił blog, który pierwszy czytałaś?
11. Co spowodowało, że zaczęłaś pisać?




--------------------------------
Teraz wiadomość do was, Skrzaty wy moje :* Rozdział się pojawi i będzie po mojemu, ale obiecuję Ci Makowa Pani, że będzie choć odrobinę mniej powtórzeń xD Tak wiem, robię ich strasznie dużo, ale taka już ma natura ;p Mam lekkie załamanie, ale jest już lepiej, więc wrócę ze zdwojoną siłą, Kochani <3

Zgredek ♥

7 komentarzy:

  1. Tu Karola. Aktualnie ja zarządzam zakochanymi-huncowtami

    Dziękujemy za nominacje. :) już wysyłam pytania Klaudii.

    Pozdrawiam Karolina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu jest już odpowiedź.

      Usuń
    2. Na ZH pojawił się Rozdział 9. Serdecznie zapraszamy.

      Karola.

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo <3 Już odpowiedziałam na pytania *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się pogniewasz, jeśli odpowiem w komentarzu? :c
    Tak, tu Lumossy xd

    1. Dlaczego właśnie o tym piszesz bloga?
    Chciałam spróbować zmierzyć się z czymś nowym, a dramione chodziło za mną od dłuższego czasu i... ta-da!
    2. Ulubiony rozdział na Twoim blogu?
    Kurcze, trudne pytanie. Ale mój ulubiony rozdział jeszcze nie powstał, a jedynie jest w moich planach. Być może będzie to ten, w którym główni bohaterowie pierwszy raz się pocałują, być może ten, w którym powiedzą sobie o tym, jak bardzo się kochają, a być może (uwaga - spoiler) ten, w którym Draco dowie się o jej ciąży (badumtss).
    3. Czy masz zwierzę? Jeśli tak, to za co je najbardziej lubisz?
    Obecnie mam chomika. W ogrodzie. W pudełku po herbacie. Pod ziemią.
    Umarło mu się nieco ponad 3 lata temu, miał na imię Wally i był cudownyy <3
    4. Ulubiony sport?
    Nie jestem typem sportowca, ale uwielbiam jeździć na łyżwach, rolkach, rowerze, nartach... I pływać kocham :D
    5. Co inspiruje Cię do pisania?
    "Poet" - Bastille. Ta piosenka zawsze mnie motywuje, dodaje weny, przypomina o tym, jak cudownie jest pisać...
    Bardzo inspirują mnie też inne blogi ("Lubię gdy jesteś obok" Icamny... Moja kopalnia weny.) Ale prawda jest taka, że każde opowiadanie (tak, Twoje też) jest ogromnym wsparciem dla mnie i mojej pisaniny.
    6. Jak to się stało, że polubiłaś HP?
    Kuzynka mnie mordowała, żebym przeczytała no i... wpadłam :D
    7. Za co lubisz mojego bloga? (no przepraszam! musiałam o to zapytać :D)
    Hahahahahha cała Ty :') Już Ci to pisałam, ale uwielbiam go za to, że Voldka nie ma. I za humor, i za postacie, no za wszystko... <3
    8. Czy uważasz, że muzyka pomaga w pisaniu? Dlaczego?
    Gdyby nie muzyka, nic bym nie napisała... Nie potrafię bez niej kropki postawić xd
    9. Za co mnie lubisz? Jeśli lubisz xD
    Uwielbiam Cię za rozmowy na WSZY, za komentarze, za poczucie humory, gadatliwość, którą wykazujesz pod moim opkiem... Po prostu jesteś super no.
    10. Jaką nazwę nosił blog, który pierwszy czytałaś?
    Ałć. Nie wiem. Mam około 5 blogów (dwa prywatne, dwa dramione >(Im)possible i >Prawdziwy, ukryty jeszcze przed ludźmi, pisany po cichu i na boku...<, jeden wspólny z koleżanką z obozu... I coś tam było, ale zapomniałam) i z każdym z nich łączą mnie ludzie, blogi i wspomnienia. Nie mam pojęcia, co było pierwsze i który blog przeczytałam najpierw.
    11. Co spowodowało, że zaczęłaś pisać?
    Pisanie od zawsze we mnie siedziało, nawet gdy pisałam zadania z treścią w drugiej klasie podstawówki. Musiałam pisać, od zawsze. I z czasem po prostu zastąpiłam tył zeszytu od przyrody na komputer. Teraz mam 15 lat i przy kazdym sprzątaniu znajduję w zakamarkach pokoju kartki z dialogami, opisami i innymi słownymi przekazami...

    Nno. Fajna zabawa, ale na blogu niestety tego nie robię :c Dobra, teraz spadam skomentować Ci rozdział :3

    Lumossy
    adres-bloga-znasz <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarz piszesz przez kilka minut, a ja rozdział w kilka godzin/dni. Komentując dajesz mi motywacje bym pisała szybciej i lepiej. :)

3xff#e2d173xhx#d8c846xhx#dbd075xhx#c7b943xhx#988c25xhx#c8b832xhx#b8ac47xff1xff⋆xfxxfx✶xfxxfx⋆xff8xff20xff80xff5xff4xff40xff0 Harry Potter Magical Wand